Reacties

1 juli 2013 - Kalkar, Duitsland

Update: 30 juni Kranenburg Kleve, 18 km. 1 juli Kleve Kalkar 18 km. Wat geweldig om zo veel bemoedigende reacties te krijgen, zowel via de site als direct per mail. Dat steekt een hart onder de riem! Vandaag liep ik van Kleve naar Kalkar ( ja van Kernwasserwunderland, maar ik ben Henny van der Most niet tegengekomen). Eerst door een enorm aan Johann Moritz von Nassau Siegen gewijd park (zie foto grafmonument) en vervolgens door beemd, bos en veld, soms met de vraag 'moet ik echt hier langs?' (zie volgende foto) en soms met herinneringen aan vroeger toen de korenbloemen ook in Nederland overal bloeiden. Ik kom aardig in het ritme al spelen pijnlijke voeten me nog wel parten. Maar eens zien hoe het morgen gaat tijdens de ruim 25 kilometer naar Xanten, een wat grotere stad, naar verluidt met een mooie domkerk. Tot de volgende keer.

1. Guus Ter Horst:
    1 juli 2013
    hey Cees , als je voeten niet goed voelen moet je niet meer doen ,dus 25 km , maar juist minder. Gun je lichaam de tijd om te wennen aan deze nieuwe situatie . Een dag rust of een klein stukkie lopen is ook geen schande toch? Je voeten zullen je dankbaar zijn. Wennen , wennen wennen ......
    tuut Guus en Seppie
  2. Hilda en Willem:
    1 juli 2013
    Hoi Cees, heel erg leuk om te lezen hoe het gaat! Je bouwt toch af en toe wel een rustdag in he?! Goed voor je voeten! En het is geen wedstrijd
  3. Hilda en Willem:
    1 juli 2013
    Heel veel plezier en succes!!
  4. Muike en Germain:
    Cees,
    als je aan Kalkar denkt denk je niet in eerste instantie aan de fraaie omgeving van jouw foto's. Moet toch een stimulans zijn de 'wereld' te voet verder te verkennen. wandel ze.
  5. Bob en Jannie:
    2 juli 2013
    Hoi Cees
    Onderweg zoveel mogelijk genieten, maar wel goed naar je lichaam luisteren.
    Succes
  6. Jes:
    2 juli 2013
    Hadie Cees! Gister kwam Jeanet onverwacht even langs na het regelen van enkele bankzaken maar daar weet je alles van. Het meisje zag er prima uit en vertoont nog geen tekenen van verregaande vereenzaming. Dus wat dat betreft: volle kracht vooruit! Goede reis verder jongen!
  7. Loes en Paul:
    9 juli 2013
    Gaat nog steeds crescendo begrijpen we.vinden het leuk om je avonturen te lezen.