De voorbereiding

25 juni 2013 - Leeuwarden, Nederland

De afgelopen maanden ben ik druk bezig geweest met de voorbereiding van mijn voettocht naar Rome. De uitrusting is compleet en ik heb een paar honderd kilometer getraind. Dus klaar voor de start! Morgen, woensdag 26 juni vertrek ik met de trein naar Vorden want zover ben ik tijdens de training gevorderd met het Pieterpad (zie eerste foto gemaakt tussen Schoonloo en Rolde). Het Pieterpad volg ik tot bij Groesbeek waar ik overstap op de fernwanderweg E8 die me via Aken naar Bad Godesberg, vlak bij Bonn zal brengen.

Het is mijn bedoeling regelmatig iets van me te laten horen via dit reislog. Hoewel, regelmatig hangt wel af van de beschikbaarheid van wifi, dus het kan ook wel heel onregelmatig worden. We zullen zien.

1. Eppie en Lia:
    26 juni 2013
    Nu nog even rust maar de komende tijd, DOOR!!
    Veel plezier en succes, wij volgen je, en zijn benieuwd naar je belevenissen.
    Groetjes,
    Eppie en Lia
  2. Jes:
    26 juni 2013
    Cees jongen veel fysieke en mentale sterkte, we volgen je belevenissen op de voet (letterlijk en figuurlijk)
  3. Marita Meijer:
    hallo cees.
    een goeie reis van ons gewenst.
    we volgen je wel.
    gr van ons
  4. Ad:
    26 juni 2013
    Sterkte Cees met dit grote avontuur!! Dit blog staat al bij mijn favorieten. Groet van A&A
  5. Marcel:
    Dag Cees,

Heel veel succes en plezier met je tocht. Op 29 juli vertrek ik zelf vanaf Weert. Mijn route verloopt via Duitsland, Frankrijk, Duitsland en Zwitserland (Via Gotardo). In Italie haak ik uiteindelijk aan op de Via Frangicena. Dat is althans het plan. De komende maand zal ik je zeker volgen. Groet Marcel
  6. Hilda en Willem:
    27 juni 2013
    Zet hem op Cees! Je kunt het! We volgen je natuurlijk op de voet.
    Veel succes! Hilda en Willem
  7. Jacqueline:
    ha cees!

heel veel plezier onderweg en geniet van alles op je pad! ik denk aan je, hoor! x, jacqueline
  8. Jacqueline:
    ha cees,

net stond mijn reactie op jouw blog en nu is 'ie weer weg ... dus misschien nogmaals: veel plezier met alles op je pad en ik denk aan je! x
  9. Wilma:
    27 juni 2013
    Lieve cees, heel veel plezier met je wandeltocht. We hopen dat je zal genieten van dit enorme avontuur! Wij gaan gezellige dingen doen met Jeanet!
    Liefs Bert, Wilma en kids.
  10. Guus Ter Horst:
    28 juni 2013
    lieve Cees , jongen wat een avontuur en wat een moed ! we wensen je de allerbeste weersomstandigheden toe en veel wijsheid en" peace of mind ". We hopen bovenal dat je krijgt wat je er van verwacht en dat je zult genieten .
    dikke tuut , Guus en Seppie
  11. Nanno en Gretha:
    29 juni 2013
    Ben ja al lekker op weg en zonder b&b (blaren & beten) dan vanavond maar een koud duits biertje, wij zullen vanmiddag nij Eygelaar op je proosten !